אודות מרפאת שיניים

ד"ר קרינה סמבן

                    

שיטות מתקדמות

Innovative Tech

תעודת אחריות לכל העבודות

אודות

המרפאה בנוייה לתת למטופלים מגוון רחב של שירותים ולצורך כך תוכלו למצוא רופאי שיניים במגוון תחומי התמחויות הקשורות לבריאות הפה והחניכיים. כמו כן, אצל ד"ר קרינה סמבן מכשור מתקדם וחדשני באמצעותו ניתן להעניק כל טיפול בצורה היעילה ביותר ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר. אנו עובדים עם חברות הביטוח ומכבדים כל ביטוחי שיניים.

 

הציוד החדשני מאפשר לנו לעבוד ביעילות, בזריזות, בבטיחות ובנוחות במגוון רחב של בעיות בפה ובשניים כגון: תוכניות טיפול ממוחשבות, לטפל במספר שיניים ביום אחד, הרמת סינוס וניתוחי שתלים, עקירת שן בינה (עקירה כירורגית), טיפול בכאבי שיניים וכו’.

ד״ר קרינה סמבן מקפידה על הסטנדרטים המקצועיים המחמירים ביותר בכל טיפול שיניים. אצלנו מקפידים על סטרליות ולשם כך אנו עושים שימוש במכשירים וציוד מתקדם לסטרליזציה (אוטוקלב ואולטראסוניק); כמו כן אנו עושים שימוש בכלים חד פעמיים כשאפשר. בבניית המרפאה ובחירת הציוד שמנו את בריאות המטופל ונוחיותו במרכז ולכך התקנו מכשירי רנטגן חדישים המפחיתים את החשיפה לקרינה.

אנו עושים כל מאמץ על מנת לגרום למטופלים שלנו להרגיש בנוח וליהנות מטיפולי שיניים מקצועיים. כאשר אתם מגיעים למרפאתנו קודם כל נזמין אתכם לכוס קפה, שתייה חמה או קרה על מנת שתרגישו אורחים רצויים. אצלנו תוכלו לחכות בחדרי המתנה נוחים ונעימים הכוללים טלוויזיה בכבלים ומגזינים לקריאה.

הכירו את המרפאה שלנו:

כפר סבא: ויצמן 125 קומה א חדר 8 מעל השוק (תרתי משמע) עירוני טל 077-7033228

בין אם אתם סובלים מכאבי שיניים או בעיות אחרות, הרשו לנו להזמין אתכם לבדיקת שיניים חינם באחד מסניפינו. בדיקת השיניים היא שלב הכרחי על מנת לזהות בעיות ולבנות תכנית טיפול שיניים מתאימה.

רפואת שיניים לכל המשפחה ! !

כל טיפולי השיניים תחת קורת גג אחת

N

טיפולי שיניים מורכבים

N

טיפולי שיניים לילדים

N

יישור שיניים לכל המשפחה לכל הגילים

אנחנו עוסקים בכל הטיפולים שיניים

אתם לא צריכים ללכת ממקום למקום בין רופאם שלא מכירם(כל פעם רופא חדש)

אנחנו נותנים את כל הטפולים במקום אחד

צוות רפאוי קבוע שעובדים הרבה שנים ביחד

וכמו תמיד ד"ר קרינה סמבן אחראי לכל מה שקורה 

צור איתנו קשר  

טלפון שלנו : 077-703-3228

weissman 125/8 Kfar saba

ויצמן 125 קומה א חדר 8

שעות הפעילות שלנו

ראשון – חמישי  08:30 – 20:00

שישי וערב חג  08:30 – 13:30

בואו דברו איתנו

בדיקה ראשונה ללא עלות וללא התחייבות

תפריט נגישות