טיפול שורש – כל השיטות

שיטות מתקדמות

Innovative Tech

תעודת אחריות לכל העבודות

טיפולי שורש

אנדודונטיה היא תחום התמחות העוסק במחלות ובעיות שונות הקשורות לשורש השן וסב חודהשורש בלסת. מומחה ל אנדודונטיה הוא רופא שיניים אשר עבר הכשרה של 3 שנים בתחום האנדודונטיה ויש לו את הידע והכלים הדרושים להעניק טיפולים מורכבים ורגישים אלו כפי שמחייב שורש השן. במחלקת האנדודונטיה של ד"ר קרינה סמבן תוכלו למצוא מומחים לטיפול בדלקות עצב או מוך השן. המומחים שלנו דואגים לשימור השיניים ומשיגים בזה באמצעות הטכניקות החדישות ביותר.
מה צריך לדעת על טיפולי שורש?
טיפולי שורש שייכים לתחום האנדודונטיה ונחשבים לטיפולים מסובכים בתחום רפואת השיניים. היכולת להעניק טיפול שורש מדויק מאפשרת להציל את השן ולמנוע את עקירתה. כאשר הרקמות העדינות נפגעות יש לסלק את החלקים הנגועים על מנת לאפשר את שיקום השן; מדובר בתהליך מאוד עדין אותו יש לעשות במרפאת שיניים מתאימה.
טיפולי שורש איכותיים, אשר נערכים אצל מומחה לאנדודונטיה, נעשים בעזרת מיקרוסקופ המאפשר לראות את שורש השן לפרטי פרטים ולהעניק לו טיפול מדויק ואפקטיבי. המיקרוסקופ כולל מצלמה דיגיטלית המאפשרת לרופא לראות בגדול את האזור הדורש טיפול. זוהי השיטה המדויקת ביותר העומדת לרשות רפואת השיניים כיום. מדובר בציוד מיוחד אשר רק לאונדודנטים יש. בדרך כלל זהו הסיכוי היחידי להציל שן אשר עברה טיפול שורש כושל ודורשת טיפול מחדש.
כיצד מתבצעים טיפולי שורש?
טיפולי שורש הם טיפולים דו שלביים; השלב הראשון הוא השלב של הוצאת תאי העצב והרקמות הדלקתיות ממוך השן ותעלות השורש. זהו שלב ניקוי הכולל חומרי חיטוי המסייעים להתמודד עם הדלקת והכאב המלווה. השלב השני הוא אטימת השורש (סתימת שורש). חשוב למלא את השורש ולסתום אותו על מנת לא לאפשר לחיידקים לחזור ולגרום לדלקות חוזרות וכאבים.

מדוע טיפול שורש הוא טיפול בעייתי ומסובך?
שורש השן הוא עורק החיים של השן אך הוא רגיש מאוד. על מנת להעניק טיפול שורש על רופא השיניים ראשית לחשוף את השורש באמצעות קידוח. מספר תעלות השורש שונה משן לשן ולא תמיד זה כל כך פשוט למצוא אותו ולגשת אליו. יש למצוא את תעלות השורש עד לקצה השורש. יש כאן חשיבות גדולה מאוד לדיוק ורופאי השיניים משתמשים בכלי מדידה מיוחדים; אך הצורה המדויקת ביותר לעשות זאת היא באמצעות רופא שיניים אונדודנטי העושה שימוש במיקרוסקופ. לאחר חשיפת השורש והניקוי יש לבצע איטום של השורש. כל כשל בניקוי וחיטוי או באיטום השורש יביא לכישלון הטיפול.
אצלנו ברשת מרפאות השיניים של ד"ר קרינה סמבן תוכלו למצוא רופאים אנדודונטיים מומחים עם הציוד הדרוש על מנת לבצע טיפולים אנדודונטיים מדויקים, גם כאשר מדובר בטיפולי שורש חוזרים.

 

 

 לפגישת ייעוץ התקשרו עכשיו

0777-0332-28.

 

רפואת שיניים לכל המשפחה ! !

כל טיפולי השיניים תחת קורת גג אחת

N

טיפולי שיניים מורכבים

N

טיפולי שיניים לילדים

N

יישור שיניים לכל המשפחה לכל הגילים

אנחנו עוסקים בכל הטיפולים שיניים

אתם לא צריכים ללכת ממקום למקום בין רופאם שלא מכירם(כל פעם רופא חדש)

אנחנו נותנים את כל הטפולים במקום אחד

צוות רפאוי קבוע שעובדים הרבה שנים ביחד

וכמו תמיד ד"ר קרינה סמבן אחראי לכל מה שקורה 

Book An Appointment 

Call: 077-703-3228

weissman 125/8 Kfar saba

ויצמן 125 קומה א חדר 8

Working Hours

Sunday to thursday

08:30 – 20:00

Free Consultation

בדיקה ראשונה ללא עלות וללא התחייבות

תפריט נגישות