הלבנת שיניים

 

כל השיטות 

שיטות מתקדמות

Innovative Tech

תעודת אחריות לכל העבודות

הלבנת שיניים

אתם מכירים את המשפט ״חייך והעולם יחייך איתך״?
כולנו חולמים על חיוך מושלם אבל האמת שרבים מאיתנו מתביישים לחייך בגלל מצב בריאות הפה שלהם. הרבה אנשים סובלים משיניים מצהיבות כתוצאה מהזנחה, עישון והרגלי היגיינה לקויים. כאשר אתם מתביישים לחייך זה משפיע על כל ההתנהלות שלכם ופוגע בביטחון העצמי שלכם. מסיבה זו טיפולי הלבנת שיניים כללית הם טיפולים מאוד מבוקשים בקרב הציבור.
ֿ
הלבנת שיניים כללית או הבהרת שיניים?

רבות מהשיטות להלבנת שיניים הן בעצם שיטות להבהרת השן. במידה ויש לכם שיניים מצהיבות, טיפול ההלבנה בעצם יבהיר אותן ויהפוך את הגוון הצהוב לפחות בולט. הלבנת שיניים אמיתית נעשית באמצעות ציפוי השן בציפוי חרסינה דק וזהו טיפול יקר יותר מטיפולי הלבנת השיניים המקובלים.

ברשת מרפאות השנים של ד״ר קרינה סמבן תוכלו לעבור טיפולי הלבנת שיניים כללית אשר יחזירו לשיניים שלכם את הצבע הלבן. לאחר טיפול הלבנת שיניים תוכלו לחייך ללא חשש. רבים מגיעים עלינו לטיפולי שיקום הפה אשר מסתיימים בבקשה להלבנת שיניים. אנשים מגיעים קודם כל לטפל בבעיות דחופות כמו כאבי שיניים, בעיות של שן בינה, יישור שיניים ובעיות חניכיים ולאחר מכן מבקשים הלבנת שיניים על מנת לקבל את החיוך המושלם. שיניים לבנות וישרות בפה בריא.

השלב הראשון בהלבנת שיניים הוא ניקוי השן. ניקוי שן אשר נעשה על ידי רופא שיניים או שיננית מאפשר להסיר את אבן השן ושאר כתמים חיצוניים על השיניים. זהו שלב הכרחי בטיפולי הלבנת שיניים אך הוא אינן משנה את צבע הבסיס של השן. על מנת להחזיר לבסיס השן את הצבע הלבן יש צורך בשיטות מתקדמות יותר של הלבנה כימית או הלבנת שיניים בלייזר.

על מנת שטיפול הלבנת שיניים יצליח יש לטפל קודם כל בבעיות של בריאות הפה כמו עששת ורק לאחר מכן לעשות את הטיפול. אך שימו לב שהצלחת הטיפול ועמידותו לאורך זמן תלויה מאוד בהרגלי החיים של המטופל. על מנת לשמור על בריאות השיניים יש להקפיד לשמור על בריאות הפה ולהימנע מהרגלים שונים המשפיעים על צבע השיניים כמו למשל עישון, שתיית תה, קפה ויין אדום אשר מכתימים ופוגעים בצבע השן.

ומה לגבי הלבנת שיניים ביתית?

ישנם טיפולי הלבנת שיניים ביתית ומשחות שיניים המבטיחות להלבין את השיניים. הלבנת שיניים ביתית אינה משיגה את התוצאות של טיפולי הלבנת שיניים במרפאת שיניים הנעשית באמצעות מלבין שיניים כימי או לייזר. אך בהחלט יכולה לעזור לשמר את טיפולי הלבנת השיניים.

כמה עולה הלבנת שיניים?

ישנן שיטות שונות להלבנת שיניים כמו הלבנת שיניים בלייזר או הלבנה כימית, מחיר הלבנת שיניים תלוי בשיטה. אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ במרפאת שיניים של ד״ר קרינה סמבן, שם נתאים לכם את השיטה שתעניק לכם שיניים לבנות ותחזיר לכם את החיוך הלבן. לפגישת ייעוץ התקשרו עכשיו

077-7033-228.

רפואת שיניים לכל המשפחה ! !

כל טיפולי השיניים תחת קורת גג אחת

N

טיפולי שיניים מורכבים

N

טיפולי שיניים לילדים

N

יישור שיניים לכל המשפחה לכל הגילים

אנחנו עוסקים בכל הטיפולים שיניים

אתם לא צריכים ללכת ממקום למקום בין רופאם שלא מכירם(כל פעם רופא חדש)

אנחנו נותנים את כל הטפולים במקום אחד

צוות רפאוי קבוע שעובדים הרבה שנים ביחד

וכמו תמיד ד"ר קרינה סמבן אחראי לכל מה שקורה 

צור איתנו קשר  

טלפון שלנו : 077-703-3228

weissman 125/8 Kfar saba

ויצמן 125 קומה א חדר 8

שעות הפעילות שלנו

ראשון – חמישי  08:30 – 20:00

שישי וערב חג  08:30 – 13:30

בואו דברו איתנו

בדיקה ראשונה ללא עלות וללא התחייבות

תפריט נגישות